poniedziałek, 30 stycznia 2017

Kosmetyki do włosów Regenerum

Hej :)

Dziś Monika napisała dla Was recenzję kosmetyków Regenerum do włosów, zapraszam Was serdecznie :)


 Regenerum - szampon & serum do włosów

Zacznę od tego, że produkty znajdują się w tubkach o prostej szacie graficznej, lubię taki minimalizm. Szampon posiada 150ml, a serum 125ml, nie są to produkty drogie- kosztuję jakieś kilkanaście złotych, jak na produkty apteczne nie jest to wiele.
Szkoda, że pojemności są niewielkie, ale najważniejsze jest działanie.
Szampon świetnie się pieni, dzięki SLES, jest przez to wydajny.
Posiada przyjemny zapach i sprawia, że moje włosy się nie plączą, a samo to jest naprawdę wielkim wyczynem. Doskonale oczyszcza skórę głowy, jak i włosy z wszelkich zanieczyszczeń, z olejów, z kosmetyków do stylizacji.
Nie przesusza moich włosów, ani nie wzmaga przetłuszczania. Wszystko więc z nim jest jak najbardziej okej :)




Serum natomiast stosuje się tak jak odżywkę, nakłada i spłukuje po kilku minutach. 
Jak dla mnie to świetny produkt nawilżający, po zastosowaniu moje włosy są mięciutkie i nie puszą się. Już na samym początku spodobała mi się lekka, kremowa konsystencja serum oraz intensywny, piękny, kwiatowy zapach.
Świetnie rozprowadza się na włosach i na długo pozostawia ten cudowny zapach.


Po tych kilku aplikacjach, na które mi wystarczył muszę przyznać, że moje włosy, ostatnio nieco przesuszone stały się gładsze, bardziej podatne na układanie i lśniące.
Mam skłonności do świądu skóry głowy, często tak się dzieje po jakimś kosmetyku, w tym przypadku mam wrażenie, że serum odżywia i koi skórę głowy- tego się nawet nie spodziewałam.
Mika


Pozdrawiam,
Greg

5 komentarzy: