wtorek, 10 stycznia 2017

Zgrany duet od Dr Irena Eris!

Kochani,

Dziś podzielę się z Wami pierwszymi wrażeniami na temat produktów Dr Irena Eris Clinic Way.
W każdej dziedzinie uważam, ze lepiej zapobiegać, niż leczyć, a przede wszystkim jeśli chodzi o zdrowie i pielęgnację. Sięgam więc po produkty działające przeciwstarzeniowo juz po 25 roku życia.



Zacznę od tego, że zarówno REWITALIZACJA RETINOIDALNA DERMOKREM PRZECIWZMARSZCZKOWY 2° NA DZIEŃ, jak i DERMOKAPSUŁKI REWITALIZUJĄCE znajdują się w eleganckich, solidnych opakowaniach.


Zdecydowałem się na krem z retinoidem, gdyż retinol i jego pochodne (w tym kremie mamy pochodną) działają nie tylko przeciwzmarszczkowo, ale i przeciwtrądzikowo.


W dodatku krem ma filtry (SPF 20), zatem przy kuracjach kwasami i mezoterapii mikroigłowej, której się poddaje na okres zimowy jest dla mnie wystarczającą ochroną. Krem posiada lekką konsystencje, nie obciąża mojej skóry. Bardzo dobrze nawilża, a przy tym koi skórę. Nie powoduje zaskórników, co dla mnie jest niezwykle ważne. Na spektakularne efekty trzeba poczekać, ale dotychczas jestem bardzo zadowolony z tego kremu!

Kapsułki natomiast stosuję codziennie na noc, przed nałożeniem nocnego kremu.


Nimi jestem po prostu zachwycony, gdyż efekt dają już po jednym zastosowaniu. Skóra staje się bardzo przyjemna w dotyku, odzyskuje komfort- co zimą jest dla mnie bardzo ważne, znika uczucie ściągnięcia.
Rano cera wygląda znakomicie- jest rozświetlona, wypoczęta i bardziej zwarta.
Kuracja starcza na 30 dni, zatem jestem pewien, że będzie tylko lepiej!


Krem, jak i dermokapsułki możecie zakupić w dobrych aptekach i w sklepie producenta obecnie z 20% rabatem! Wystarczy, że klikniecie TUTAJ.


Ściskam,
Greg

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie te kapsułki. Ta seria choc nowa ostatnio jest bardzo popularna na blogach

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne fotki, profesjonalne :) i produkty, także ciekawe; najbardziej zainterefowały mnie te kapsułki :) może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kapsułki wyglądają uroczo, aż chce się je mieć, w ogóle tej linii aptecznej nie znaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej kuracji, u mnie też pierwsze wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz w zikoaptekach stacjonarnych ta seria jest obniżona o 20%

    OdpowiedzUsuń