wtorek, 17 stycznia 2017

Naturalna pielęgnacja Fitomed!

Cześć Kochani,

Dziś zapraszam Was na recenzję wody różanej i hydrolatu oczarowego, które kilka tygodni temu wprowadziłem do codziennej pielęgnacji.



Fitomed - Woda różana & Hydrolat oczarowy

Oba produkty zamknięto w prostych buteleczkach z ciemnego plastiku. 100ml wody różanej kosztuje 12zł, a hydrolat oczarowy jest tylko o 1 zł droższy - KLIK.


Woda różna bardzo przyjemnie pachnie właśnie różami, zaś hydrolat oczarowy ma specyficzny, jakby kwaskowaty zapach, do które można się przyzwyczaić :)
Produkty stosowałem naprzemiennie, w zależności od potrzeb skóry po jej uprzednim oczyszczeniu. Woda różana z tego, co wiem zastępuje tonik. A jeśli chodzi o efekty to po jednym, jak i drugim produkcie odczuwam orzeźwienie i odświeżenie skóry (nie rozcieńczałem produktów). Woda różana działa kojąco, uspokajająco na moją cerę- świetnie nadaje się np. po goleniu. Hydrolat oczarowy sprawia, że moje pory są ściągnięte i wyglądają na mniejsze, jak i przyśpiesza gojenie wyprysków.


Generalnie jeden, jak i drugi produkt polecam wdrożyć w codzienną pielęgnację, a który to już zależy od rodzaju Waszej skóry, aczkolwiek uważam, że np. woda różana jest świetna dla każdego rodzaju skóry.

Pozdrawiam,
Greg

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą firmę :) Kupuję ich toniki oraz kremy, niestety hydrolaty w moim mieście nie są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zamówić sobie ta wode różaną i kilka innych kosmetyków bo ostatnio Citomed wprowadził fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. wodę różaną bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń