poniedziałek, 15 maja 2017

"botox like" dzięki marce Arkana- recenzja gościnna

Cześć:)

Chciałem się przekonać jak kosmetyki firmy, którą bardzo cenię sprawdzą się u osoby, która ma już zmarszczki mimiczne, bo ja stosuję takie produkty prewencyjnie. Przeczytajcie opinię 32 letniego mężczyzny, który zestaw przez kilka tygodni.

Arkana pisze o swojej innowacyjnej linii tak:
Rewolucyjna dermoestetyczna terapia z opatentowanym neuropeptydem XEP™-018, który w nieinwazyjny sposób redukuje zmarszczki mimiczne. Jego działanie opiera się na relaksacji mięśni twarzy, odpowiedzialnych za powstawanie tzw. zmarszczek ekspresyjnych. Jest to terapia bezpieczna, intensywnie wygładzająca skórę i gwarantująca efekty „botox like” zapewniając naturalny wygląd.

Główny składnik: opatentowany neuropeptyd XEP™- 018
DLA KOGO?
- cera dojrzała
- skóra ze zmarszczkami mimicznymi
- profilaktyka anti–aging
- alternatywa dla iniekcji botuliną
- stosowany między iniekcjami botuliną przedłuża efekt i opóźnia kolejny zabieg


ARKANA - BO2LOOK BLACK SET - ZESTAW RELAKSUJĄCY ZMARSZCZKI MIMICZNE

Mam 32 lat i testowałem wiele kremów nawilżających, regenerujących, przeciwzmarszczkowych.
Owszem- po większości odczuwam nawilżenie, wygładzenie, czy ujednolicenie kolorytu 
Moja zmarszczki mimiczne natomiast po kilkutygodniowej terapii wyglądały tak samo jak przed nią- zero spłycenia.
O marce Arkana nigdy wcześniej nie słyszałem, aż tu nagle podarowano mi dwa ciekawe produkty.
Podszedłem jednak do nich ze sporą rezerwą, ale mimo wszystko zaufałem im i dałem kilka tygodni szansy na zadziałanie:)
Musze przyznać, że nie zwracam uwagi na kolorystykę opakowania, czy też jego funkcjonalność, jednak tu bardzo mnie to zaskoczyło. Preparaty zamknięte są w eleganckich opakowaniach, a elixir ma dodatkowo precyzyjną pompkę- co jest estetyczne i higieniczne.





Zapach produktów przypadł mi do gustu. Mają dość lekkie i aksamitne przyjemne konsystencje, dla mnie w sam raz.
Po pierwszym zastosowaniu miałem wrażenie nawilżenia, wręcz nawodnienia i przyjemnego uczucia miękkości. Po przebudzeniu zauważyłem, że skóra jest gładka jak nigdy dotąd i taka.. zwarta. Po dwóch tygodniach skóra stała się jaśniejsza, bardziej promienna, pory widocznie zwężone.
Po miesiącu stosowania wiem, że te kosmetyki naprawdę działają, ewidentnie zmarszczki mimiczne są zminimalizowane, a cera taka zrelaksowana.

Zestaw obecnie jest w promocji i kosztuje 289zł- do zakupienia TUTAJ.
Uważam, że za taką cenę to naprawdę rewelacja!

Pozdrawiam,
Piotr

6 komentarzy:

  1. nie znam tych kosmetyków, ale po recenzji są na pewno wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa seria, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena wysoka ale i tak chciałabym poznać kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wiekiem nasza skóra zmienia się i zaczynają pojawiać się na niej zmarszczki. Aby zachować młodzieńczy wygląd skóry, ważne jest stosowanie odpowiednich kosmetyków przeciwzmarszczkowych. Serum peptydowe https://dabia.eu/produkt/age-delay-peptide-face-serum/ to jedna z najlepszych opcji, która głęboko nawilża skórę, jednocześnie pomagając zredukować zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń