środa, 31 maja 2017

Energetyzujące kosmetyki Lirene!

Kochani,

Z pewnością każdy z nas dopatrzył się niejednokrotnie oznak zmęczenia na swojej skórze.
Zanieczyszczenia powietrza, dieta uboga w witaminy, wszechobecny stres i zmęczenie sprawiają, że nasza skóra staje się odwodniona, mniej elastyczna i pozbawiona blasku.
Na ratunek przychodzą nam różne produkty kosmetyczne dostępne na rynku.
Warto wybierać te z aktywnymi substancjami, jak np. kompleks witamin.

Lirene - C+D Pro Vitamin Energy

Lirene stworzyła linię.., która ma działać przede wszystkim nawilżająco, rozświetlająco i rewitalizująco. W skład linii wchodzi żel do mycia twarzy, serum, krem-żel oraz krem głęboko nawilżający. O produktach możecie poczytać tutaj, ceny wahają się w zależności od danego kosmetyku. Przetestowałem żel myjący, serum oraz krem-żel jako, że moja cera jest mieszana.
To, co nie jest najważniejsze, ale też nie obojętne to zapach i tutaj mamy do czynienia z orzeźwiającym, soczystym aromatem cytrusów, mnie się kojarzy z wiosną :)
Żel dobrze oczyszcza skórę, intensywnie się pieni, zapewne dzięki SLES, ale mojej skóry nie wysusza ani nie podrażnia. Pozostawia skórę świeżą i  świetnie przygotowaną na przyjęcie innych produktów, szkoda, że linia nie ma toniku:)


Serum ma lekką, żelową konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną i rozświetloną. Regularnie stosowane zdecydowanie poprawia wygląd skóry- staje się rozświetlona, gładsza i lepiej napięta. Nie sądziłem, że tak dobrze wpłynie na koloryt mojej cery, która niestety ma skłonności do przebarwień pozapalnych.


Krem natomiast jest lekki, żelowy, a jednocześnie dobrze nawilżający. Sprawia, że zarówno moja tłusta strefa T, jak i "normalne" policzki odzyskują komfort. 


Uważam, że Lirene stworzyło naprawdę fajną linię i dodatkowo w przystępnej cenie. Polecam ją już dla skóry 25+, nawet młodsze osoby mogą być z niej bardzo zadowolona, bo wiadomo, że zapobieganie oznakom starzenia to podstawa każdej pielęgnacji.

Ściskam,
Greg

7 komentarzy:

  1. chętnie wypróbowałabym całą tą serię

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum i żel mam w planach przytulić podczas lata :) Mam nadzieję, że będę równie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, lecz być może suszę się i zakupię, gdyż bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa seria, zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post 👌 ciesze się ze temat filtrów jest poruszany w tematyce blogów ✔✔✔✔ pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń