poniedziałek, 29 maja 2017

Dexyane- nowa linia Ducray

Cześć,

Od razu zaznaczam, że nie mam na szczęście problemu z egzemą, ani atopowym zapaleniem skory.
Moja skóra na ciele jest jednak sucha i dość wrażliwa, w związku z czym dobrze działają na nią produkty z emolientami i po nie sięgam najczęściej. Postanowiłem więc stosować nowości Ducray i podzielę się dziś opinią na ich temat.



Na samym początku pochwalę żel oczyszczający, który zamknięto w sporej butelce z pompką, opakowanie zawiera 400ml produktu. Żel w bardzo delikatny, aczkolwiek skuteczny sposób oczyszcza skórę ciała, sprawia, że jej warstwa hydrolipidowa jest nienaruszona. Odczuwam po nim komfort- gdyż czuję, ze skóra jest czysta, a jednocześnie nie ma żadnego uczucia ściągnięcia, świądu itp., co zdarza się przy innych produktów do codziennej higieny. Preparat jest bezzapachowy.


Balsam zamknięto w poręcznej tubie, aczkolwiek występuje też w wersji 400ml jak żel.
Jest to produkt o przyjemnej, aksamitnej konsystencji, łączy w sobie lekkość będąc jednocześnie mocno odżywczym produktem. Zdziwiło mnie to jak przyjemnie się rozprowadza i dość szybko wchłania, a mimo to skóra odzyskuje komfort, staje się nawilżona i gładka. Faktycznie jest lekko natłuszczona, ale nie jak przy innych produktach, zatem mi bardzo pasuje, bo nie lubię uczucia lepkiej, zbyt natłuszczonej skóry.


Krem kojąco-regenerujący jest wyrobem medycznym i stosuje się go w leczeniu egzem skórnych.
Jako, że nie mam z tym problemu oddałem go znajomej, która się z takowym własnie boryka.
Stosuje go na skórę dłoni jako terapię uzupełniającą leczenie i widzi efekty.
Stan zapalny zdecydowanie się zmniejszył, skóra stała się mniej sucha i swędząca.
Wierzę, że będzie już tylko lepiej.


Ściskam,
Greg

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te kosmetyki, kiedyś miałam chyba balsam do ciała i żel do mycia, były idealne dla córki i wnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem krem w tubce i świetnie łagodził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj na moje ciałko przydałyby się te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, na pewno polubiłabym te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń