wtorek, 16 maja 2017

Ziołowa świeżość dzięki Dr Hauschka

Cześć,

Stosuję wyłącznie naturalne dezodoranty, bez soli aluminium.
Pomimo, że nie działają one tak intensywnie jak produkty z tym składnikiem to mając świadomość, że w żaden sposób mi nie zaszkodzą jestem w stanie się poświęcić :)
Jedne spisują się u mnie lepiej, inne gorzej, a dziś przekonacie się jak spisuje się kosmetyk Dr Hauschka.



Dr. Hauschka - Dezodorant z szałwii i mięty

Dezodorant kosztuje prawie 49ł za 50ml (klik) i dostępny jest również w wersji różanej.




Zacznę od tego, że posiada on jedną, niezaprzeczalną dla mnie zaletę- brak soli aluminium.
Zapach jest kwestią gustu, ja osobiście uwielbiam świeże, ziołowe aromaty, więc dla mnie to strzał w dziesiątkę!
Dezodorant nie pozostawia śladów na ubraniu, co jest też niewątpliwym plusem.
Jeśli chodzi o działanie to owszem, nie działa blokująco na pot, jak i przykry zapach jak ogólnodostępne dezodoranty z aluminium, ale za to jest bezpieczny, a ja wybieram właśnie ten aspekt.
Niewątpliwie dzięki niemu znacznie dłużej czuję świeżość niż bez zastosowania jakiegokolwiek dezodorantu i chroni mnie przed przykrym zapachem przez jakiś czas. Ciężko mi określić ile to godzin, gdyż wszystko zależy od sytuacji- inaczej jest w przypadku, kiedy się stresuję i spieszę, inaczej, gdy spaceruję, relaksuję się.

A Wy używacie dezodorantów bez soli aluminium?:)

Ściska,
Greg

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy dezodorant, ja mam swój ulubiony Vichy, z nim się czuję komfortowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ze dwa kosmetyki tej marki i zupełnie mi się nie spodobały. Tu też nie widzę Twojego zachwytu, a szkoda :). Mam naturalny dezodorant Pony Hutchen i z tego co widzę, działa lepiej od Hauschki :). Tylko forma jest upierdliwa, bo to krem w słoiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go nawet lubiłam, spisywał się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować, mam sporo antyperspirantów niestety z solą aluminium jeszcze do zużycia w zapasach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię, stosuje od kilku miesięcy i nie zawiodłem się na nim 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Dr Hauschka znam tylko z nazwy. Choć produkty kuszą jeszcze nie miałam przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Staramy się jak najrzadziej używać dezodoranty z tym składnikiem

    OdpowiedzUsuń