poniedziałek, 8 maja 2017

Innowacja dla aktywnych

Witajcie!

Jako, że prowadzę aktywny tryb życia i często się gdzieś spieszę, a jednocześnie lubię dbać o siebie sięgam po łatwe i szybkie w użyciu produkty. Dotyczy to przede wszystkim kosmetyków i preparatów do higieny zębów i o tego typu produkcie dziś Wam napiszę:)
Pochodzi ze sklepu happydental.pl


SPLAT - pielęgnacyjna pianka 2 w 1 do pielęgnacji jamy ustnej 


Pianka SPLAT zamknięta jest w poręcznej buteleczce z pompką, 50ml kosztuje 29,90zł-KLIK.


Jej użycie jest bardzo proste, wystarczy wycisnąć produkt do jamy ustnej, przytrzymujemy w ustach kilka sekund i wypluwamy, nie płuczemy jamy ustnej wodą!


Po takim zabiegu ewidentnie odczuwalne jest oczyszczenie i odświeżenie zębów oraz dziąseł.
Dzięki miętowemu zapachowi pozostawia bardzo przyjemne uczucie orzeźwienia, które dla mnie jest nieocenione. W momentach, kiedy nie mam możliwości ani dostępu do szczoteczki i pasty taka alternatywa jest propozycją doskonałą.
Oczywiście produkt nie ma na celu zastąpić nam mycia zębów:)
Jak dla mnie jest skuteczniejszy od płukanek, tzn.po piance mam wrażenie lepszego oczyszczenia i odświeżenia niż w przypadku zastosowania samej płukanki.
Doskonale nadaje się, aby wrzucić ją do torebki, czy plecaka i można z niej skorzystać kiedy przyjdzie taka potrzeba.
Marka oferuje pianki w różnych wersjach smakowych, których jestem niesamowicie ciekawy!

Ściskam!
Greg

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wynalazek, muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda. Jeszcze nie słyszałam o takiej formie odświeżania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takim wynalazku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ciekawi mnie ta konsystencja;D

    OdpowiedzUsuń
  5. warto skorzystać gdy nie możemy umyć zębów w tradycyjny sposób.

    OdpowiedzUsuń