piątek, 12 maja 2017

Toniki- podstawa pielęgnacji każdej cery!

Kochani,

Wiele z nas nie stosuje toniku, a jest on bardzo istotnym elementem pielęgnacji. Tuż po oczyszczeniu skóry przywraca odpowiednie PH. Powinni stosować go wszyscy, bez względu na rodzaj skóry.
Dziś napiszę Wam o ziołowych tonikach Fitomed.




Fitomed - Tonik ziołowy oczyszczający do cery tłustej & nawilżający do cery suchej i wrażliwej 

Toniki zamknięto w praktycznych butelkach z minimalistyczną szatą graficzną. 200ml każdego z nich kosztuje 10zł - KLIK.


Zapach ziół działa na mnie relaksująco, odprężająco, w przypadku tych toników jest szczególnie przyjemny. Po zastosowaniu jeden, jak i drugi daje wrażenie ukojenia i odświeżenia.
Jestem zachwycony działaniem kojącym toników- doskonale łagodzą wszelkiego rodzaju podrażnienia. Tym samym przywracają skórze zdrowy koloryt. 
Już po dwóch tygodniach regularnego stosowania toniku oczyszczającego  zauważyłem, że zapobiega pojawianiu się wyprysków i zaskórników. Po miesiącu zwężają się pory i skóra mniej się przetłuszcza.
Jeśli chodzi o nawilżający to delikatnie nawilża bez pozostawiania tłustej warstwy.
Wzmacnia działanie kremów nawilżających.
Polecam stosowanie toniku wylewając trochę na wnętrze dłoni i wklepując- moim zdaniem działa intensywniej niż gdybyśmy tylko przetarli nim skórę.




Stosujecie toniki na co dzień?

Ściskam,
Greg

6 komentarzy:

  1. muszę powrócić do Fitomedu i wypróbować nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że następnym razem wypróbuję tonik Fitomed. Jestem bardzo ciekawa jak u mnie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki tej marki, zazwyczaj się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam oba, bardziej polubiła ten nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez toniku :)

    OdpowiedzUsuń