piątek, 27 czerwca 2014

A miało być tak pięknie..

Witajcie,

Dziś niestety nie będzie zbyt pozytywnie, a to za sprawą produktów, które nabyliśmy całkiem niedawno.
Przekonajcie się sami..

Ziaja - tonik zwężający pory na dzień/noc

Od producenta:

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych. 
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Opinia:

Tonik zamknięto w średnio atrakcyjnym opakowaniu. Pomysł z atomizerem świetny.. gorzej z realizacją: dozuje on bardzo niewiele płynu i trzeba wiele razy spryskać twarz, by równomiernie zaaplikować kosmetyk. Jednym z powodów zakupu było opakowanie- aplikacja miała być szybka i przyjemna, a taka nie jest.


Zapach przypomina mi płyn do szyb, albo do mycia naczyń, nie podoba mi się.
Żadnych efektów nie zauważyłem, prócz znikomego odświeżenia skóry.
O działaniu na rozszerzone pory skórne, zmiany trądzikowe nie wspomnę.. poczytajcie co mam do powiedzenia na temat kremu z tej linii..


Ziaja - krem nawilżający balans korygująco-ściągający

Od producenta:

Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

• Reguluje pracę gruczołów łojowych.
• Zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący.
• Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu.
• Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia.
• Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie.


Opinia:

Opakowanie to wygodna tubka mieszcząca 50 ml kremu.


Zapach jest identyczny jak toniku, z tym, że jest na jego niekorzyść intensywniejszy, wręcz nachalny.
Tuż po nałożeniu odczuwałem pieczenie, pojawiły się zaczerwienienia i podrażnienia. Dałem mu szansę stosując codzienni.. za każdym razem to samo. Po trzydniowej przerwie działo się to samo...
Moja skóra bardzo źle zareagowała na ten produkt, co nie znaczy, że u innych się nie sprawdzi.
Producent pisze, że to krem bardzo lekki....polemizowałbym... nie wchłania się całkowicie na mojej skórze, mimo, że mam ostatnio przesuszone policzki. Pozostawia odczuwalną warstwę.



Niestety - duet ten kompletnie się u mnie nie sprawdził. Wielka szkoda, bo ceny tych produktów są niskie, dostępność też nie sprawia problemów.

Pozdrawiam,
Greg

22 komentarze:

  1. Szkoda, że duet nie wypalił...
    Nie widziałam go co prawda do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja jest dwulicowa... jedne kosmetyki są fajne, inne do dupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z reguły kosmetyki Ziaji się sprawdzają, ale widzę że jednak nie wszystkie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ok. dwa tygodnie, ale nie ma to znaczenia, gdyż po każdorazowym zastosowaniu kremu skóra tak piekła, że po kilku minutach od nałożenia musiałem umyć twarz.

      Usuń
  5. Ziaji od dawna nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mowiac mam mieszane odczucia co do Ziaji, z przewaga odczuc negatywnych. Nie probowalam nic z chwalonej serii Ziaja Pro. Jak wyprobuje to moze zmienie zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii jeszcze nic nie miałam , ale wyglądają ciekawie. Szkoda że się nie sprawdziły;/

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam się na ten zestaw skusić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakos odchodzę od Ziai od jakiegoś czasu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj widzę, że fatalny duet się trafił, masakra jednym słowem. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja mam tak zawsze, takie nocne stworzenie ze mnie.
      W każdym razie pozdrawiam tą nocną porą :D :*

      Usuń
  13. raczej nie kupuję kosmetyków Ziaji, co nie znaczy że są złe, tonik jak mówisz nie tylko pachnie jak płyn do szyb, ale taki ma też wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie! A ja tak byłam napalona na te nowości ziaja! Jako, że moja skłonna do trądziku cera jest ostatnio arcywrażliwa na razie podaruję sobie zakup kosmetyków z tej serii. Może kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie kupuję kosmetyków z Ziaji - jakoś mi nie służą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ziaja ma i bardzo dobre produkty w swe ofercie jak i wielkie buble eh

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw jest mi nie znany, więc przyjrzę się bliżej twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń