niedziela, 15 czerwca 2014

Coś dla aktywnych fizycznie.........

Hej,

Jako osoba lubiąca aktywność fizyczną zawsze szukam żeli pod prysznic, które skutecznie oczyszczają i odświeżają skórę. Dziś napiszę Wam kilka słów na temat ostatnio stosowanego żelu o szerokim spektrum działania.


Medispirant - żel pod prysznic

Od producenta:

Medispirant żel pod prysznic nie tylko skutecznie oczyszcza i pielęgnuje skórę, ale przede wszystkim zmniejsza aktywność gruczołów potowych, co przy regularnym stosowaniu eliminuje wydzielanie potu na całej powierzchni ciała. Dodatkowo dzięki zawartym w składzie jonom cynku Medispirant działa antybakteryjnie i tworzy barierę przed powstawaniem nieprzyjemnego zapachu potu.
Medispirant żel pod prysznic zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Preparat jest przeznaczony do codziennego stosowania.
Skład

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Zinc Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Capryl/Capramidopropyl Betaine, Aluminum chlorohydrate, Aluminum Lactate, Sodium Caprylol Glutamate, PEG-4 Rapeseedamide, Parfum, Benzyl Alcohol/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone


Opinia:

Żel zamknięto w poręcznej tubie, która mieści 180 ml produktu, możecie zakupić go w wielu aptekach (również tych internetowych).


Jest przeźroczysty i posiada dość gęstą konsystencję.
Intensywnie się pieni i świeżo, przyjemnie pachnie.
Stosowałem go po bieganiu i muszę przyznać, że świetnie oczyszcza skórę i likwiduje nieprzyjemny zapach potu. Przy tym nie wysusza i nie podrażnia.
Producent wspomina, iż przy regularnym stosowaniu kosmetyk eliminuje wydzielanie potu na całej powierzchni skóry. Niestety nie odniosę się do tego, gdyż tubka żelu wystarczyła mi na 2 tygodnie, a to chyba za mało, by dostrzec tak spektakularne efekty.

Pozdrawiam serdecznie,
Greg

23 komentarze:

  1. Właśnie niedawno zaczęłam używać, ale tylko na plecy, ponieważ mają one skłonność do większego pocenia się. Ciekawa jestem czy rzeczywiście coś zdziała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Jak gdzieś zobaczę, to zakupię. Lubię takie apteczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam większych problemów z poceniem, ale na pewno dla wielu osób będzie to przydatny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. często reklamują go w tv. 2 tygodnie to rzeczywiście krótko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklamę widziałam, ale nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale zapowiada się baaardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie to trochę dziwne, ja gdy biegam chcę się spocić jak najbardziej, potem wystarczy zwykły pachnący żel nawilżający po d prysznic. Dla osób z nadmierną potliwością, którym to utrudnia życie, jak najbardziej tak, ale jeśli to ma wpływać na to, że podczas wysiłku fizycznego, kiedy chce wypocić szkodliwe substancje z organizmu, to będzie ograniczać potliwość, to zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkowicie się zgadzam ;-)

      Usuń
    2. Również się zgadzam. Czasem potliwość utrudnia życie i wówczas taki produkt jest bardzo pomocny.

      Usuń
  9. nie słyszałam o tym żelu, bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy się nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chciałabym w sumie takiego produktu. Nie mam problemu z poceniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście nie mam tak dużego problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy w tej kwestii faktycznie by się sprawdził,ale faktycznie dwa tygodnie to zbyt krótko żeby to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to tubka starczyła na krótko ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten produkt tylko z reklamy ale miło przeczytać teraz o nim pozytywną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak się sprawuje antyperspirant :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się nad nim, bo w lecie bardzo się pocę. Ale jeśli jego działanie jest średnie i trudne do zweryfikowania, a do tego jest tak słabo wydajny, chyba się jednak nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ciekawił mnie strasznie, ale chyba w takim razie nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przetestowany również przeze mnie - ocena 3-/5

    http://meskiewitaminy.blogspot.com/2014/06/medispirant-zel-pod-prysznic-180ml.html

    OdpowiedzUsuń