poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kwas szikimowy + salicylowy w nowym kremie Arkana!

Kochani,

Zapewne wiele z Was wie, że walka że cera tłusta, mieszana, trądzikowa wymaga szczególnej troski. Aby utrzymać ją w ryzach ciągle trzeba ją delikatnie i skutecznie oczyszczać, złuszczać i nawilżać.
Dziś napiszę Wam o kremie przeznaczonym właśnie do takiej cery.


Arkana - Krem dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej

Od producenta:

Przyspiesza tempo regeneracji pozabiegowej, matuje, niweluje nadmierne świecenie, wygładza strukturę skóry. Doskonale nadaje się pod makijaż dla skór tłustych, mieszanych.

Opinia:

Krem zamknięto w bardzo wygodne i higieniczne opakowanie z pompką, 50ml kosztuje 79zł, do kupienia tutaj.



 Posiada delikatny i przyjemny zapach oraz lekką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia na tłustej warstwy.
Po zastosowaniu skóra jest matowa, ale nie ma mowy o uczuciu ściągnięcia, czy wysuszeniu.
Nie da się ukryć, że krem ma doskonałe właściwości wygładzające, skóra jest bardzo przyjemna w dotyku.
Kwas salicylowy znajdował się w wielu produktach, jakie stosowałem, ale z kwasem szikimowym spotykam się pierwszy raz. Połączenie to wpływa pozytywnie na moją skórę, gdyż zauważyłem, że wypryski goją się szybciej i rzadziej goszczą na mojej twarzy, zatem uwidaczniają się tu właściwości prewencyjne kremu.
Działanie kremu bardzo mi się podoba i szczerze polecam go Wszystkim walczącym z niedoskonałościami skóry.


Pozdrawiam,
Greg

13 komentarzy:

  1. Lubię takie opakowania bo są dużo bardziej higieniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk jest mi obcy, ale ma tyle zalet, że lepiej przyjrzeć mu się uważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że nie mam problemów z wypryskami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym kwasie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda, sama nie mam cery trądzikowej, ale polecę go osobom, które właśnie walczą z niedoskonałościami ;)
    Serdecznie zapraszam http://wenus-lifestyle.pl/2014/05/jak-ujedrnic-cialo-w-2-tygodnie/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale zapowiada się ciekawie - szczególnie dla młodej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o świetnym działaniu kwasów w przypadku problematycznej skóry, ale jeszcze się z tym szikimowym nie zetknęłam w żadnym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo firemek można u Was poznać :) Już sprawdziłam krem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słysze o kwasie szikimowym :)

    OdpowiedzUsuń