czwartek, 12 czerwca 2014

Ratunek dla podrażnionej skóry!

Cześć,

Podrażnienia, rany, skaleczenia... zdarzają się każdemu z nas. Poznałam niedawno eksperta w tej dziedzinie. Przekonajcie się sami.


Bioderma - Cicabio Creme

Od producenta:

Pierwszy preparat regeneracyjny do uszkodzonej i podrażnionej skóry, bez ran sączących się, wspomagający każdy etap gojenia się naskórka.
 
• Optymalizuje przebieg procesu gojenia się ran 
resveratrol, siarczan miedzi
• Pobudza etap naprawy i dojrzewania komórek 
Centella Asiatica
• Oczyszcza ranę i zapobiega infekcji 
siarczan miedzi, siarczan cynku
• Działa przeciwbólowo i przeciwświądowo
opatentowany kompleks ANTALGICINE®
• Dzięki specjalnej konsystencji tworzy na powierzchni skóry ochronny film dający efekt „oddychającego opatrunku”, co powoduje zatrzymanie wody w naskórku i właściwe nawilżenie rany
kwas hialuronowy
• Zabezpiecza przed rozdrapywaniem ran i strupków
• Emulsja W/O

Wskazania:
Pielęgnacja skóry podrażnionej
Rany suche, nie sączące się, skaleczenia, otarcia, zadrapania, spierzchnięta i piekąca skóra, pęknięcia, ukąszenia owadów, powierzchowne poparzenia, trudno i wolno gojące się rany (rozdrapywane zmiany potrądzikowe)
Po zabiegach dermatologicznych - mikrodermabrazja, peelingi chemiczne np. kwasem glikolowym, zabiegi laserowe, laserowe usuwanie owłosienia, krioterapia, usuwanie znamion
 
Opinia:

Krem zamknięto w poręcznej tubce, mieści ona 40 ml preparatu.
Dzięki precyzyjnemu aplikatorowi aplikacja jest wygodna i higieniczna.


Posiada beżowe zabarwienie i delikatny, nienachalny zapach.
Konsystencja jest dość rzadka, emulsyjna.



Wchłania się dość szybko pozostawiając skórę nawilżoną i ukojoną.  
Cicabio Creme pod względem działania jest wyjątkowy- szybko uporał się z zadrapaniami (urok zabawy ze zwierzątkami), zapobiega w ten sposób bliznom. Pomógł mi także na rozdrapane krostki na ciele, które niestety zdarzają mi się szczególnie w ciepłych miesiącach.
Lubię go za jego uniwersalność- świetnie koi, łagodzi zaczerwienienia po goleniu, czy depilacji zastępując inne produkty po goleniu, wszelkie ranki goją się szybciej, zaczerwienienia znikają.
Zauważyłam także, że ma wpływ na niedoskonałości, drobne wypryski goją się szybciej.
Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez tego kremu i polecam go uważając, że powinien znaleźć się w każdej apteczce domowej.

 
Pozdrawiam,
Mika

15 komentarzy:

  1. Lubię Biodermę, ale z tej linii niczego nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam problemu z podrażnieniami więc ten kremik nie dla mnie ,ale biodermę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że wcześniej się o nim nie dowiedziałam!Ale teraz będę mieć go pod uwagą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdarza mi się mieć czasem totalnie podrażnioną skórę. Ten produkt by jej z pewnością pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamiar kupić Cicaplast z La Roche Posay, ale może dam szansę Biodermie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że warto mieć ten produkt pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobny produkt z La Roche Posay (Cicaplast) i też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bioderma ma fajne kosmetyki, ten też jest ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To taki kremik do zadań specjalnych. Dobrze wiedzieć, że jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bioderma ma całkiem fajne produkty, choć akurat tego kremu nie stosowałam, to miałam od nich krem regulujący sebum i całkiem mi odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dobrze sobie radzi z podrażnieniami żel aloesowy od Equilibra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś ten krem uratował,moją podrażnioną buzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś się przyda.. ale lepiej żeby nie :)

    OdpowiedzUsuń