sobota, 7 czerwca 2014

O duecie do włosów marki Fitomed

Cześć,

Kosmetyki Fitomed nigdy nas nie zawiodły. Ostatnio testowałam szampon i odżywkę do włosów i dziś się podzielę z Wami opiniami na ich temat.

Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych


Od producenta:

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.
Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,
- przywraca włosom miękkość i witalność.
Polecany przez dermatologów:
- przy alergicznym świądzie skóry,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.
Szampon jest dobrze tolerowany przez osoby chore na łuszczycę. Nie ściąga skóry głowy i dobrze zmywa maści.

INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Tilia Cordata Extract Urtica Dioica Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Opinia:

Szampon znajduje się w butelce o minimalnej szacie graficznej, 250ml produktu kosztuje 11zł (KLIK).


  
Uwielbiam zapach ziół, zatem i w tym przypadku przypadł mi bardzo do gustu.
Konsystencja jest dość rzadka, szampon mocno się pieni.
Dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z nagromadzonych zanieczyszczeń, a przy tym nie wysusza - co jest jego wielką zaletą. Fakt, że SLS znajduje się dość daleko w składzie bardzo przemawia na jego korzyść. Jeśli chodzi o efekty po miesięcznym stosowaniu to opiszę je poniżej, gdyż osiągnięte zostały dzięki jednoczesnemu używaniu szamponu wraz z odżywką.


Odżywka ziołowa regenerująca do włosów suchych i normalnych


Od producenta:

Składniki bioaktywne: wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwi, dioscorei villosa, witamina E i witaminy z grupy B.
Działanie:
- przyspiesza porost włosów,
- pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich,
- ułatwia rozczesywanie,
- nadaje włosom witalność i połysk.
Polecana przez dermatologów:
- do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze,
- w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
Sposób użycia: w przypadku użycia małej ilości odżywki można jej nie spłukiwać.

INCI: Aqua, Equisetum Arvense Extract, Urtica Dioica Extract, Tilia Cordata Extract, Urtica Dioica Extract, Salvia Officinalis Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dipalmitoyl-ethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethylhexyl-glycerin

Opinia:

Odżywka została zamknięta w podobnej butelce, co szampon. Pojemność to 200ml, a cena 9zł (KLIK).


 
W tym przypadku również podoba mi się zapach.
Konsystencja jest gęsta, bez najmniejszego problemu rozprowadza się na włosach.
Po spłukaniu włosy są błyszczące, miękkie i nawilżone, wyglądają bardzo zdrowo.

Po miesiącu testowania tylko i wyłącznie powyższego duetu przyznaję, iż moje włosy stały się mocniejsze, nie wypadają już tak, jak wcześniej. Szampon, jak i odżywka zdecydowanie wpłynęły także na ograniczenie świądu, jaki czesto towarzyszył skórze głowy. Wydaje mi się też, że kosmetyki te ułatwiają rozczesywanie (szczególnie odżywka).

Pozdrawiam,
Mika

17 komentarzy:

  1. Produkty kuszą mnie od dłuższego czasu ;p Ale jakoś nie po drodze mi do zakupu ;p Ciągle coś innego wypada ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt wzmocnienia brzmi świetnie! Ja ostatnio bardzo polubiłam wzmacniający szampon Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również znamy ten szampon Pharmaceris i też lubimy!

      Usuń
  3. przeczytałam do włosów suchych i namolnych:D firmy nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Fitomedu to ja chyba w mojej aptece widziałam. Muszę im się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka mogłaby mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na jakiś duet z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitomed - dobry. Ceny też mają fajne. Tylko te opakowania ..... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam do włosów ciemnych i średnio się spisały :)

    OdpowiedzUsuń