środa, 11 czerwca 2014

Get Slim DayTime!!

Cześć,

Zapowiada się gorące lato, więc warto zadbać o swoją sylwetkę.
Przez problemy zdrowotne Grzegorza nasza aktywność fizyczna podupadła, ale od niedawna jest coraz lepiej i wracamy powoli do wspomnianej aktywności.
Treningi wspomagam odpowiednią dietą, ujędrniającymi kosmetykami i suplementami i jeden z tych elementów dziś Wam przedstawię.


NOBLE HEALTH - Get Slim DayTime

Od producenta:

Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Dzięki wyjątkowej kompozycji produkty  Slim Line pomagają zrzucić zbędne kilogramy, pozbyć się „pomarańczowej skórki” oraz dodają mnóstwo energii.

Poznaj właściwości składników aktywnych produktu:
  • Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji.
  • Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz pobudza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.
  • Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu.
  • Zawiera naturalny wyciąg z żeń szenia.
  • Zawiera taurynę i L-tyrozynę.
Połączenie składników zastosowanych w Get Slim DayTime wspomaga redukcję masy ciała, stanowiąc idealne uzupełnienie podczas procesu odchudzania

Opinia:

Opakowanie zawiera 30 saszetek proszku (2g), cena produktu to 79 zł, do kupienia tutaj.



Producent zaleca spożycie jednej saszetki o godzinie 11, a drugiej o 15 i do tego się dostosowałam.
Proszek świetnie rozpuszcza się w wodzie, smakuje według mnie jak napój izotoniczny.
Nadmienię, iż producent nie obiecuje nam, że po spożyciu opakowania Get Slime DayTime będziemy wyglądać jak modelki, a podkreśla, iż jest to preparat wspomagający. I bardzo słusznie, gdyż ciężko jest schudnąć, czy modelować sylwetkę jedząc codziennie chipsy, pijąc często piwo, czy siedząc 10 godzin przed komputerem.
Nie piję kawy, ponieważ jej nie lubię, często towarzyszy mi uczucie zmęczenia, brak energii, przyznam, że produkt działa na mnie pobudzająco. Przełożyło się to na większą chęć do aktywności fizycznej.
Stosując Get Slim DayTime miałam znacznie mniejsza ochotę na podjadanie między posiłkami, rzadziej miałam również ochotę na słodycze.
Zniwelowanie częstego uczucia głodu z pewnością przełożyło się na to, że w ostatnim czasie moje ciało jest w lepszej kondycji. Jednak nie omieszkam się zaznaczyć, że bacznie zwracam uwagę na to co jem i jak tylko mam możliwość biegam, pływam, ćwiczę...

Pozdrawiam serdecznie,
Mika

6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, fajnie, że zmniejsza się po nim ochota na słodycze. Ja jak mam okazję też staram się ruszać jak najczęściej, choć powiem wam, że te upały mimo że ja naprawdę iście uwielbiam, ale mimo wszystko no osłabiają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przydał by mi sie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie dowierzam takim wynalazkom...

    OdpowiedzUsuń