poniedziałek, 30 czerwca 2014

Regenerum do rzęs

Cześć,

Coraz bardziej skupiam się na pielęgnacji rzęs. Wypróbowałam wiele produktów, ale nie odnalazłam jeszcze idealnego w tym zakresie. Dziś zapraszam na recenzję nowości Regenerum.


Regenerum - Serum do rzęs

Od producenta:

Regenerum regeneracyjne serum do rzęs o podwójnym działaniu intensywnie pielęgnuje i regeneruje rzęsy, sprawiając że stają się naturalnie grubsze, dłuższe i widocznie wzmocnione. Regenerum serum do rzęs składa się z dwóch, specjalnie opracowanych formulacji:
  1. Serum z eyelinerem do stosowania na linię rzęs zawiera odżywcze lipooligopeptydy, które poprzez stymulację cebulek rzęs, nie tylko przyspieszają ich wzrost, ale także zagęszczają i pogrubiają strukturę włosków. Dodatkowo obecny w recepturze ekstrakt ze świetlika działa kojąco i łagodząco na delikatną skórę powiek. (4 ml)
  2. Serum ze szczoteczką do stosowania na całej długości rzęs, posiada w swojej formule matrykiny z prowitaminą B5, które wnikając we włókna włosków spektakularnie je wydłużając. Serum zostało także wzbogacone żelem z aloesu i witaminą E, dzięki czemu nawilża, uelastycznia i dogłębnie wzmacnia rzęsy, co skutecznie ogranicza ich wypadanie. (7 ml)
Opinia:

Opakowanie jest bardzo praktycznie i świetnie się prezentuje. Sama aplikacja nie pozostawia niczego do życzenia.




Miałam spory problem z wypadaniem rzęs, często musiałam je wyciągać z oczu. Po zużyciu całego opakowania zauważyłam, iż rzęs wypada mi znacznie mniej, więc sądzę, że to przez właściwości wzmacniające produktu.
Jeśli chodzi o wzrost, zagęszczenie, czy pogrubienie rzęs to niestety nie zauważyłam takich efektów.
Zdarzało się, że produkty do rzęs powodowały łzawienie, zaczerwienienie oczu, w tym przypadku niczego takiego nie zauważyłam, jest to zatem kosmetyk bezpieczny i łagodny.
To, że ja nie zauważyłam spektakularnych efektów nie znaczy, że któraś z Was nie będzie zachwycona.

Pozdrawiam,
Mika

14 komentarzy:

  1. Na mnie produkty regenerum jakos nie działają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam uczulenie na wszelkie odżywki do rzęs ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tego serum jakieś 1,5 miesiąca na noc. Zauważyłam, że rzęsy mi się zagęściły i wzmocniły. Nie wiem jednak czy to jego działanie, czy serum od L'Biotiki, którego jednocześnie używam na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam je ale bardziej używałam je na brwi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie ma jakichś lepszych rezultatów

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,.ze chociaz ograniczyl wypadanie rzens.. na wzrost rzens polecami ci osobiscie olejek rycunowy. Nakladal przez jakis miesiac codziennie na rzensy na noc, a rano zmywalam go z rzens. Efekty sa swietne :) moze i Tobie on pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje rzęsy w sumie nie wypadają, więc taki produkt może okazać się zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ostatnio takie rzeczy słabo się sprawdzają :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się chwilowo wstrzymam po L`abotice mam uraz;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zastanawiał mnie ostatnio ten produkt...
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe to serum i najważniejsze, że nie uczula. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że ograniczyło wypadanie :) U mnie na szczęście takie produkty są zbędne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałoby mi się jakieś dobre serum do rzęs :) Ostatnio skusiłam się na krem do rzęs ale niestety efektów bo zastosowaniu brak.

    OdpowiedzUsuń