piątek, 9 stycznia 2015

"Zielona" świeżość, czy "Różowa" słodycz?

Witajcie Kochani,

Dzisiaj przychodzę do Was z zapachami, którymi pachnę od grudnia, towarzyszyły mi podczas Świąt, Sylwestra, Nowego Roku... zapraszam!


Luxure - VESTITO SENSUAL GREEN

ZAPACH KWIATOWO-DRZEWNY

nuta głowy:
bergamota, zielona mandarynka,
figa, gruszka
nuta serca:
lilia morska, jaśmin, narcyz, kardamon
nuta spodu:
sandałowiec, cedr, drzewo oliwkowe, piżmo
Luxure - VESTITO BLILLAR CRISTAL AMORE

ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWY
nuta głowy:
owoc granatu, yuzu
nuta serca:
piwonia, magnolia, kwiat lotosu, malina
nuta spodu:
ambra, piżmo, mahoń
Opinia:

Zacznę od tego, że zapachy zamknięto w eleganckie, śliczne flakony mieszczące 100ml wody.
Vestito Sensual Green.... już w momencie gdy ujrzałam flakon wiedziałam, że mam do czynienia z zapachem świeżym, rześkim, idealnym na cieplejsze miesiące.


Nie myliłam się- zielony odcień rzeczywiście oddaje charakter tej wody. Mnóstwo w nim nut drzewnych, natomiast szczególnie piżmo daje się we znaki.Wyczuwam również bogactwo nut kwiatowych oraz soczyste, świeże owoce, co nadaje zapachowi "lekkość.
Moim zdaniem jest to idealny zapach na wiosnę i lato, ale ja lubię eksperymentować i pokusiłam się o stosowanie go w obecnym czasie i spisuje się doskonale.



Vestito Blillar Cristal Amore zaliczyłabym do słodkiego zapachu, róż w tym przypadku również mówi sam za siebie.



Przepełniony jest nutami owocowymi, które są bardzo intensywne, ja wyczuwam m.in. malinę, piwonię, granat. Nie zabrakło mi w nim także nut kwiatowych, co tylko dodaje tej "słodkości". Początkowo wydawało mi się, że zapach jest zbyt intensywny i lekko duszący, po kilku minutach jednak stracił na intensywności i spodobał mi się niemal tak bardzo jak jego "zielony przyjaciel":)
Uważam, iż to rewelacyjny zapach na obecną porę roku i zdecydowanie dla osób lubiących słodkie zapachy.


Jak sądzicie- który z zapachów najbardziej by Wam odpowiadał?

Miłych snów:)
Mika

15 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten drugi zapach.
    Ten pierwszy jakoś niespecjalnie.
    Lubię zapachy tej firmy, są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba na pewno są piękne. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak postawiłabym na świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem zapachu, bo firme znam, ale tych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno opakowania są bardzo stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy na pewno przypadł by mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne flakoniki :) kuszące zapachy

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z nich nie kojarzę :) chyba czas coś wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wybrałabym zielony :) ale musiałabym najpierw oba powąchać

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba bardziej drugi, ten róż, słodycz, chociaż nuty drzewne też do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie chyba bardziej przemawiają te różowe, ale obecnie muszę wykorzystać te zapachy co mam, a dopiero później zacznę rozglądać się za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń