wtorek, 19 maja 2015

100% oleje Delawell

Kochani,

Na twarz, na całe ciało, na włosy... jako serum, dodatek do kremu, do demakijażu.. mowa tu o naturalnych olejach - wszędzie o nich głośno. Sama całkiem niedawno przekonałam się do ich stosowania i dziś o dwóch ostatnio testowanych Wam napiszę.


Deleawell - JOJOBA OIL - czysty Olej Jojoba 100%

100% olej jojoba wytwarzany metodą tłoczenia na zimno, posiadający certyfikat ECOCERT.
Ze względu na swoje właściwości, nazywany jest często „płynnym zlotem”. Zawiera m.in. skwalen, palmitynian cetylu fitosterole, witaminy A, E i F. Silnie nawilża skórę twarzy i ciała, zmiękcza i uelastycznia. Zapobiega rozstępom.
Jest niezastąpiony w pielęgnacji suchej skóry twarzy, ciała oraz włosów. Swoją budową zbliżony jest do wydzielanego przez ludzką skórę sebum. W przypadku skóry suchej, skłonnej do zmarszczek, gdy sebum jest zbyt mało, olej jojoba może uzupełnić jego niedobory, tym samym zapobiegając wysuszeniu skóry. W przypadku skóry tłustej, skłonnej do wyprysków,  gdy sebum jest za dużo, olej jojoba  działa hamująco i regulująco na jego wydzielanie. 

Olej jest bardzo pomocny w terapii nie tylko trądziku, ale i różnych problemów skórnych. Łagodzi, przyspiesza regenerację komórek. Zachowuje naturalną kwaśną ochronę skóry, dzięki czemu staje się ona gładsza i bardziej elastyczna. Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.

Delawell - AVOCADO OIL - czysty Olej Awokado 100% 

100% olej kosmetyczny z owoców awokado wytwarzany metodą tłoczenia na zimno, posiadający  certyfikat ECOCERT. 

Olej awokado słynie z bogatej zawartości witamin (m.in. A, B1, B2 i D, E), protein, aminokwasów, lecytyny oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych (m.in. oleinowego, linolowego, palmitynowego). Działa na skórę zmiękczająco, nawilżająco i regenerująco.  Jest świetnym przeciwutleniaczem. Stosuje się go w terapii podrażnień oraz problemów skórnych. Przeciwdziała starzeniu skóry, wygładza zmarszczki. Polecany do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, problematycznej, z oznakami starzenia.

Opinia:

Każdy z olejów zamknięto w buteleczce z ciemnego szkła, która jest wyposażona w pipetę umożliwiającą łatwą i higieniczną aplikację. Oprócz oleju Jojoba i Avocado marka posiada również 100% olej arganowy i makadamia, wszystkie możecie zakupić tutaj. Cena za 30ml to 21,99zł, bądź 26,99zł.



Olej jojoba stosowałam na twarz, gdyż składem podobny jest do sebum, a jestem posiadaczką cery mieszanej i moja strefa T szczególnie wiosną i latem intensywnie się przetłuszcza.
Przy regularnym stosowaniu produktu jako serum zauważyłam, że daje mojej cerze solidną dawkę nawilżenia, co przyczynia się do poprawy jej gładkości. Produkt łagodzi również drobne podrażnienia, Przy olejach zawsze boję się, ze zatka mi pory i efekt będzie odwrotny od zamierzonego, w tym przypadku nic takiego się nie stało.
Olej avocado stosowałam na ciało, gdyż wydaje mi się, że nie jest tak lekki (na tyle na ile olej lekkim może być) jak jojoba i przyznam, że taka opcja bardzo mi się spodobała.
Przede wszystkim wyczuwalne jest intensywne nawilżenie i odżywienie skóry, dzięki czemu staje się ona przyjemna w dotyku. Uważam, że warto również dodawać kilka kropli oleju do ulubionego masła/balsamu do ciała. W takiej roli go własnie wypróbowałam i uważam, że działanie kosmetyków, do których go dodawałam było mocniejsze.


Jaki olej jest Waszym ulubionym w pielęgnacji?

Pozdrawiam,
Mika

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty. Sama używam podobne i jestem bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam wyłącznie arganowego póki co. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oleki zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te oleje w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam różne olejki, tych akurat nie miałam, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie chyba takie nawilżenie wskazane..

    OdpowiedzUsuń
  7. Na olejek jojoba poluję od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ulubionego oleju, stosuje różne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty :) Moim ulubionym olejem jest obecnie łopianowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy uwielbiają ten olej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, uwielbiam i oleje i Dla wellness, a od wczoraj testuję olej z rokitnika ze Starej mydlarni w ramach serum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem zacofana i olejków używam tylko na włosy, mimo, iż wiele o nich czytam,to mam obawy co do stosowania na twarz, na ciało chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy nie znam, ale zarówno jojobę jak i avocado bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie podoba mi się szata graficzna olejków, opakowania prezentują się bardzo elegancko i aż zachęcają do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same od bardzo dawna chcemy wypróbować oleje ale ciągle nam jest nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam oba i lubię je, ale najbardziej zachwyca mnie sacha inchi ;)

    OdpowiedzUsuń