poniedziałek, 18 maja 2015

Złoto nanokoloidalne

Witajcie Kochani,

O zaletach złota nanokoloidalnego czytaliśmy wiele, ale możliwość jego przetestowania nadarzyła się kilka tygodni temu.
Regularne jego stosowanie sprawiło, że możemy się na jego temat wypowiedzieć.

GOLDEX- złoto nanokolidalne, niechemiczne

Na podstawie przeprowadzonych badań oraz ocen probantów stwierdzono ,że nasz produkt kosmetyczny może być polecany do codziennej pielęgnacji osobom z różnego rodzaju cerą i w różnym wieku. Produkt dzięki obecności złota i srebra nanokoloidalnego podczas systematycznej aplikacji wykazuje bardzo korzystne wielokierunkowe działanie.
Powoduje w szybkim czasie zauważalną poprawę wyglądu i kondycji skóry dzięki czemu skutecznie pomaga zniwelować efekty upływającego czasu.
Przyczynia się do poprawy nawilżenia skóry , która dzięki temu staje się bardziej jędrna i elastyczna , gładka oraz miękka i aksamitna w dotyku.
Poprzez stymulację syntezy kolagenu podczas systematycznej aplikacji przyczynia się do spłycenia i zmniejszenia widocznych zmarszczek czy linii oraz skutecznie zapobiega ich dalszemu pogłębianiu sprawia iż skóra staje się odpowiednio napięta i odczuwalnie wygładzona.
Nasz kosmetyk przyczynia się nie tylko do zregenerowania skóry , ale i zabezpiecza ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po każdorazowej aplikacji dzięki jego właściwościom nawilżającym , regenerującym i pielęgnacyjnym znikają objawy zmęczenia , stresu , a skóra nabiera zdrowego blasku i świeżego promiennego wyglądu .
Brak kompozycji zapachowych , parabenów , alkoholu , barwników i konserwantów to dodatkowa zaleta ograniczająca możliwość występowania podrażnień w szczególności u osób ze skórą wrażliwą i skłonną do alergii.
Właściwości oraz walory użytkowe naszego kosmetyku odgrywają ważną rolę w codziennej pielęgnacji skóry i zachęcają do regularnego stosowania.


Działanie: doskonale nawilża i regeneruje skórę poprzez stymulację syntezy kolagenu co przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. Przywraca skórze gładkość jędrność i blask.
Sposób użycia: nanieść na suchą skórę twarzy, szyi i dekoltu - pozostawić do wchłonięcia.
Składniki / Ingredients: Aqua, Gold (nano), Silver (nano)


Opinia:

Produkt dostępny jest w wersji 140, 500 i 1000ml i kosztuje kolejno: 65,135,235zł- KLIK.
Bardzo praktyczna i wygodna jest butelka z atomizerem, która zawiera 140ml, warto później zainwestować w większe opakowanie i uzupełniać tą buteleczkę.



Złoto jest bezzapachowe i ma postać płynną.
Stosowaliśmy je 2-3 razy dziennie na oczyszczoną, suchą skórę. Zastąpił nam wówczas tonik.
Szybko się wchłania pozostawiając po sobie uczucie nawilżenia i ukojenia.
Każdy ma inną skórę, każda skora inaczej reaguje na dany produkt, więc i co do działania nasze opinie będą nieco inne.

Mika:
Moja mieszana w kierunku suchej, odwodniona skóra zareagowała na produkt bardzo pozytywnie.
W pierwszych dwóch tygodniach stosowania odczułam intensywne nawilżenie- tylko tyle i aż tyle, gdyż wiadomo, że odpowiednie nawilżanie to podstawa pielęgnacji.
W trzecim tygodniu zauważyłam, że coś fajnego się stało z moją skórą na twarzy, szyi i dekolcie.
Stała się rozświetlona, bardziej promienna i gładsza.. a nie zmieniałam specjalnie w pielęgnacji nic- ani kremu, ani serum.

Greg:
Moja mieszana, trądzikowa skóra dzięki temu preparatowi została przede wszystkim odpowiednio nawilżona, było to widoczne szczególnie w przypadku suchych partii, jakimi są policzki.
Skóra  w tym miejscu przestała się łuszczyć po kuracji kwasami owocowymi.
Dzięki subtelnemu rozjaśnieniu cera zyskała na kolorycie, co przekłada się na to, iż przebarwienia są mniej widoczne. Liczę na to i mocno wierzę, że regularne, długotrwałe stosowanie zrobi jeszcze więcej dobrego w tym aspekcie.


Czy złoto nanokoloidalne jest Wam znane?

Pozdrawiamy serdecznie,
Greg&Mika

20 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę produkt na oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzimy takie cudo. Po efektach jesteśmy skłonne go poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też pierwszy raz widzę coś takiego. Samo opakowanie dość dziwne, nie wiem, ale kojarzy mi się z preparatami chemicznymi np do auta. Jednak widzę, że jesteście zadowoleni, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam dotąd takiego produktu, jestem skłonna go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o nim legendy ale nie miałam jak na razie ani złota ani srebra w takiej kosmetycznej formie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam do czynienia, ale jest to coś, co mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nawilża to chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz Słysze o tym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niezwykle intrygująco, złotem się jeszcze nie psikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę- no, no, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie,dobrze wiedzieć;))

    OdpowiedzUsuń
  12. srebro koloidalne tak znam, używałam jak toniku, ale złoto nanokoloidalne - pierwsze słyszę, bardzo ciekawy produkt, fajnie, że tak nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę :) ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham nanoSREBRO robie na nim kremy do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam o takich kosmetykach, jednakże jeszcze nie używałam, bardzo fajnie,że się sprawdziły u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na grupę, na FB:

    https://www.facebook.com/groups/175287386137099/?ref=ts&fref=ts

    Jesteśmy dystrybutorem produktów firmy Goldex i w związku z tym gromadzimy wszelkie informacje na ich temat oraz prowadzimy internetowa sprzedaż :-)

    OdpowiedzUsuń