środa, 20 maja 2015

Zielony przyjaciel :)

Cześć Kochani,

Dziś przedstawię Wam kolejny krem z zielonym pigmentem. Jeszcze kilka miesięcy temu jak słyszałam o tego typu produktach to wydawało
mi się, że to "coś" zdecydowanie nie dla mnie.. rzeczywistość okazała się jednak całkiem inna:)


DERMEDIC ANGIO - Lekki krem ochronny maskujący rumień SPF 15
Składniki aktywne: Neutrazen™, Lukrecja, Woda termalna, Tinosorb SPF 15, Oxynex K, Chlorofil, Gliceryna
  • Uszczelnia naczynia krwionośne
  • Chroni skórę przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV
  • Niweluje optycznie widoczność rumienia
  • Idealny pod makijaż
  • Dzięki zielonej barwie maskuje zaczerwienienia
  • Hypoalergiczny

Opinia:

Krem zamknięto w miękkiej tubce z miłą dla oka szatą graficzną. 45g kosztuje ok.20zł.


Posiada przyjemny, charakterystyczny dla wielu znanych mi dermokosmetyków Dermedic zapach.
Zielony kolor kremu pozwala w niewielkim, aczkolwiek zauważalnym stopniu optycznie zniwelować zaczerwieniania, koloryt cery jest zdecydowanie bardziej jednolity. 


U mnie zaczerwienienia najbardziej widoczne są na nosie i policzkach. Nie jest to podkład kryjący, więc nie oczekujmy cudów, ale spełnia swoją role. Konsystencja kremu jest lekka jak sama jego nazwa na to wskazuje dość szybko się wchłania dając uczucie nawilżonej cery. Z powodzeniem można go stosować pod inny krem na dzień. w moim przypadku pod krem z wysokim filtrem. Stanowi także świetną bazę pod makijażPo dwóch tygodniach stosowania zauważyłam, że stan mojej cery się poprawił- jest bardziej jednolita, mniej podatna na zaczerwienienia. Jeśli chodzi o poziom nawilżenia to jest przyzwoity- przetłuszczająca się strefa T nie narzeka, a suche policzki traktuję wcześniej mocno nawilżającym serum. 


Pozdrawiam serdecznie,
Mika

14 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk, ale raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa czy i mi by pomógł bo niestety też mam zaczerwienienia na polikach i brodzie..

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny kremik, przydaby się mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam :) i jak na razie mam za duże zapasy jak na nowe"nowości"

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada ciekawie ;) Czasem po zabiegach u kosmetyczki mam lekko zaczerwieniona twarz i wtedy mógłby mi się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się sprawdził, choć ja osobiście nie lubię tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja naszczęście nie miewam zaczerwienień ale dobrze wiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako baze pod makijaz zdecydowanie chetnie bym nabyla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama uwielbia kosmetyki z tej serii, ma naczynka i produkty dermedic bardzo jej pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kremik :) przydałby się na zaczerwienione partie twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów jedna z naszych ulubionych firm :) Mają bardzo fajne kremy ale tego jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń