wtorek, 5 maja 2015

Orientana- recenzja toniku+niespodzianka dla Czytelników

Kochani,

Obecnie nie wyobrażam pominięcia toniku w codziennej pielęgnacji, poprawę kondycji skóry odkąd zaczęłam stosować tego typu produkty zauważyłam bardzo szybko.
Dziś napiszę Wam o toniku marki Orientana, a dodatkowo pod recenzją czeka na Was niespodzianka:)


Orientana - Tonik do twarzy IMBIR I TRAWA CYTRYNOWA

Delikatny, naturalny tonik bez alkoholu do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu w opakowaniu z atomizerem. Imbir działa przeciwzapalnie. Trawa cytrynowa odświeża i regeneruje.
Do cery mieszanej.

DZIAŁANIE:
- odnawia skórę po oczyszczeniu,
- przywraca naturalne pH
- chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, w pomieszczeniach klimatyzowanych i ogrzewanych
- łagodzi podrażnienia,
-nawilża i działa odżywczo


Opinia:

Produkt zamknięto w niewielkiej butelce z miłą dla oka szatą graficzną. Dzięki atomizerowi aplikacja jest szybka i łatwa. 100ml kosztuje 26zł, zakupić go można m.in. tutaj.



Zapach jest bardzo świeży, energetyzujący, dominuje w nim woń trawy cytrynowej. Mnie osobiście się bardzo podoba. Tonik ma za zadanie przede wszystkim przywrócić skórze odpowiednie PH, ciężko jest to dokładnie sprawdzić, ale jestem pewna, że ten produkt to robi- ufam marce Orientana:)
Część toników pozostawia u mnie lepką warstwę, w tym przypadku nie ma o tym mowy, tonik pozostawia skórę matową.
Po spryskaniu skóry znika uczucie ściągnięcia, towarzyszące mi czasem po oczyszczeniu skóry żelem (szczególnie w trakcie kuracji kwasami). Przyjemnie orzeźwia i odświeża skórę, służy mi nie tylko jako tonik sam w sobie, ale i odświeżająca mgiełka. Niweluje drobne podrażnienia, zaczerwienienia, swoje kojące właściwości to pewnie zasługa soku z aloesu, już na drugim miejscu w składzie!
Godnym uwagi zastosowaniem jest spryskanie twarzy w ciągu dnia w celu odświeżenia cery, gdy mamy na sobie makijaż.
W dodatku skład toniku nie pozostawia jak dla mnie niczego do życzenia..




UWAGA! KONKURS!


Dla jednej osoby mam zestaw dwóch kosmetyków Orientana: Ajurwedyjski Szampon do włosów JAŚMIN  I MIGDAŁECZNIK oraz Kokosową terapię do włosów.

Wystarczy, że zrobicie i wyślecie nam zdjęcie dowolnego kosmetyku Orientana we wiosennej scenerii oraz spełnicie inne warunki konkursu.

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- być publicznym obserwatorem bloga,
- polubić FanPage Orientana Sp. z o.o. na Facebbok'u (klik),
- polubić FanPage Wszystko o pielęgnacji na Facebook'u (klik),
- poinformować innych o konkursie (zamieścić baner z przekierowaniem do tego postu lub notkę na swoim blogu, w przypadku osób nie prowadzących bloga informację zamieścić na Facebook'u),
- przesłać odpowiedź konkursową na wszystkoopielegnacji@o2.pl , wraz z odpowiedzią należy podać nazwę użytkownika pod jaką obserwuje się blog ("Obserwuję jako...."), nazwę pod jaką polubiono FanPage
 Orientana i Wszystko o pielęgnacji (wystarczy imię i pierwszą literę nazwiska), link, pod którym udostępniona została informacja o konkursie.

Tylko wiadomości zawierające wszystkie powyżej wymienione informacje będą brane pod uwagę przy wyłanianiu zwycięzców.

Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej poprzez e-mail, z którego nadesłano wiadomość do dnia dnia 15.05.2015r.

Pozdrawiamy i życzymy powodzenia,
G&M

29 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu przetestować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... nie mam żadnego kosmetyku firmy Orientana :( ogólnie to często zapominam o stosowaniu toniku.. ehh... muszę się zmobilizować..

    OdpowiedzUsuń
  4. miłam ten tonik jaśminowy jest super;) teraz używam kremu sandałowego bardzo lubie roientane

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze powiedziawszy nie używałam nigdy toniku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, akurat do glinek mi super służył :) Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam balsam do ust tej marki w tym zapachu:) wspominam go radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tego toniku, ale firmę dobrze znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o tonik, od dwóch lat używam jednego - z Dermiki :) Jestem z niego zadowolona i póki co, nie zapowiada się na zmiany.

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej marki maseczkę, miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczęłam kochać tą firmę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale lubię Orientanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy...a szkoda bo konkursik super, akurat dla moich włosków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy nie miałam nic ale mam kilka produktów na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy nie miałam nic ale mam kilka produktów na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez sobie nie wyobrażam pielęgnacji bez toniku, ten miałam i wspominam dobrze :)
    PS: Literówka na początku 'tupu' zamiast typu :) Oczywiście nie odbierajcie jako hejt :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, już zmieniamy..:)
      Odbieramy to bardzo pozytywnie, gdyż mamy świadomość, że uważnie nas czytasz:)
      Serdecznie dziękujemy:*

      Usuń
  17. Nigdy nie miałyśmy tego toniku a bardzo chętnie kupimy, bo też używamy dużo takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trawa cytrynowa bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trawa cytrynowa bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. om ten tonik bym przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia wszystkim :) Uwielbiam zapach trawy cytrynowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze, ale fantastyczne nagrody, kosmetyki do włosów tej marki mnie mega ciekawią (miałam dużo ich produktów, ale akurat nie do włosów). Zrobię fotkę i się tu zgłoszę! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze nic z tej marki. Tonik wydaje się ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam już kilka kosmetyków Orientana i miło je wspominam, w chwili obecnej niestety nie mam żadnego :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię toniki tej marki. Sama używam akurat neem+cytron, bo najlepiej służy mojej tłustej skórze (daje mi lekkie wrażenie zmatowienia skóry). Ale to za co najbardziej kocham te toniki to atomizer-niby nic, a dla mnie mega wygoda. Mogę spryskać twarz o każdej potrze dnia i w każdym miejscu bez szkody dla skóry, bo w buteleczce jest bomba składników aktywnych. Dla mnie to najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam z Orientany jaśmin i zielona herbata. Cudowne produkty, świetna marka.

    OdpowiedzUsuń