czwartek, 14 maja 2015

Uelastyczniająca kuracja Synchroline

Kochani,

Jako, że już nie jestem nastolatką coraz intensywniej dbam o swoją skórę. Zbyt mała ilość snu, zmęczenie, czy stres kiedyś nie dawały się tak we znaki w wyglądzie mojej skóry, teraz jednak regeneracja nie zachodzi tak szybko, więc warto się wspomóc m.in. odpowiednią pielęgnacją.
Dziś zaprezentuję Wam produkty, które stosuję jako prewencję starzenia się skóry.


Synchroline TERPROLINE face - UELASTYCZNIAJĄCY KREM DO SKÓRY TWARZY

Wskazania: poprawa elastyczności i kolorytu skóry twarzy, redukcja widocznych zmarszczek, uwydatnienie konturów twarzy oraz intensywne nawilżenie skóry. Nadanie skórze twarzy i szyi sprężystości i zdrowego, młodego wyglądu. Doskonała ochrona skóry i poprawa jej kondycji przed i po zabiegach, takich jak lifting twarzy, złuszczanie chemiczne lub laserowe etc. 
Sposób użycia: odpowiednią ilość produktu nakładać na skórę twarzy i szyi. Stosować dwa razy dziennie.
Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, acetyloglukozamina, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomerat sacharydowy, proteiny soi, ceramidy, cholesterol. 


Synchroline TERPROLINE contour eyes & lips - UELASTYCZNIAJĄCY PREPARAT DO SKÓRY OKOLIC OCZU I UST

Wskazania: poprawa wyglądu skóry wokół oczu i ust poprzez działanie wygładzające i uelastyczniające. Przeciwdziałanie powstawaniu zmarszczek, spłycenie już istniejących, efekt liftingu górnej powieki, likwidacja cieni pod oczami. Poprawa kondycji skóry przed i po zabiegach medycyny estetycznej np. plastyka powiek, złuszczanie chemiczne, laserowe etc. 
Sposób użycia: odpowiednią ilość produktu nakładać na skórę wokół oczu i ust delikatnie wmasowując do całkowitego wchłonięcia. Stosować dwa razy dziennie.
Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomerat sacharydowy, proteiny soi, MSM, ceramidy, cholesterol. 


Opinia:

Zacznę od kremu do twarzy. Znajduje się on w poręcznej, wygodnej tubce. 50ml kosztuje ok. 70zł.


Posiada przyjemne, stosunkowo lekką konsystencję, u mnie wchłania się bardzo szybko, a cerę mam mieszaną. Tuż po nałożeniu daje uczucie komfortu, odczuwalne jest błyskawiczne nawilżenie.
Cera staje się mięciutka jak pupa niemowlaka jak się to mówi:)


Krem służył mi do pielęgnacji nocnej, rankiem skóra była wyraźnie odmieniona, bardziej zwarta, promienna i gładka. Najbardziej zaskoczył mnie efekt ujędrnienia skóry, stała się taka bardziej zbita, jakby "pełna". Co jest najfajniejsze to efekt nie znika po chwili, tylko mimo, że już krem się kończy i stosuję go jako uzupełniającą kurację- 2 razy w tygodniu efekt się ciągle utrzymuje.
Uważam, że ten produkt stanowi doskonałe uzupełnienie wszelkiego rodzaju kuracji retinoidowych, kwasowych itp. Ja ciągle stosuję kremy z kwasami i retinolem i widzę znacznie lepsze efekty dzięki stosowaniu Terprolina face.



Krem do skóry okolic oczu i ust zamknięto w niewielkiej, podłużnej tubie z precyzyjnym aplikatorem. 15ml kosztuje ok.60zł.



Posiada bardzo lekką, błyskawicznie się wchłaniającą konsystencję.


Ten krem również przywraca komfort delikatnej skórze wokół oczu i okolic ust intensywnie ją nawilżając. Stanowi idealne uzupełnienie kremu Terproline do twarzy.
Regularne stosowanie poprawia jędrność skóry pod oczami i trochę redukuje cienie.
Jeśli chodzi o cienie - nie jest to efekt spektakularny, ale widzę różnicę, co bardzo mnie cieszy, gdyż wiele kremów w tym aspekcie mnie zawiodło.
Istotne jest również to, że dzięki swojej delikatnej formule, braku zapachu nie podrażnia, nie łzawią mi po nim oczy.. a wręcz mam wrażenie, że koi.


Miłego dnia,
Mika

22 komentarze:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam teraz Synchroline, jednak innych serii:) Produkty robią na mnie dobre wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne produkty, które chętnie wypróbowałabym na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znałam marki, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś próbki, wiadomo próbki szybko poszły, efektów żadnych po kilku dniach, ale jak napisałaś wszystko wymaga czasu i regularności, teraz mnie te kremy zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie jak się sprawdza, nigdy wcześniej go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki. Gdzie można je zakupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że działają. Nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. om wiem co mogę mamie polecić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niewielkie doświadczenie z tą marką, ale wygląda na godną uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie znam, ale bardzo ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znamy tego kosmetyku a bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojej recenzji wynika, że to coś dla mnie, będę musiała się za tymi kremami rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam retinoidy doustne i właśnie ciężko miałam znaleźć odpowiedni krem który by zlikwidował uczucie suchości.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie się zapowiadają, gdy bede miała okazję z chęcią kiedyś wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  16. cera jak pupa niemowlaka do mnie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w aptece sa kosmetyki tej firmy :) aż musze sie rozglądnąc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dwa produkty z Synchroline i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja przy retonoidach ratuje się avene ciclafete, ale ten też zapowiada się obiecująco. bardzo lubię rosacure do naczynkowej, więc tym bardziej warto byloby sprobowac pozostałe produkty ;)

    dzieki za recenzje!

    pozdrawiam,
    Humora

    OdpowiedzUsuń
  20. mam kremik nawilżający z tej firmy, również jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń