sobota, 23 maja 2015

"Lepiej zapobiegać, niż leczyć"

Hejka!

"Lepiej zapobiegać, niż leczyć"- tego właśnie przestrzegam! Jednym z elementów tego działania jest stosowanie kosmetyków przeciwzmarszczkowych, cenię szczególnie te z retinolem, który dodatkowo wyrównuje koloryt mojej skóry i rozjaśnia przebarwienia. Tego typu kosmetyk właśnie dziś Wam zaprezentuję.

Sensilis CORRECTIONIST - Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący na noc

Age ReverseComplex – wyjątkowy kompleks regenerujący o dużej sile, koryguje widoczne oznaki upływu czasu walcząc skutecznie ze zmarszczkami, zmarszczkami mimicznymi, wzmacniając napięcie oraz elastyczność skóry. Krem regenerujący na noc Correctionist to maksymalna korekcja, maksymalna kosmetyczność i maksymalna skuteczność. Jego składniki aktywne wspomagają regenerację komórkową w nocy, zwiększając odbudowę tkanek.

Opinia:

Krem zamknięto w solidnym, eleganckim słoiczku mieszczącym 50ml produktu.
Jego zapach jest po prostu piękny, intensywny, trudny do sprecyzowania, jakby połączenie kwiatów z czymś, czego określić nie potrafię. 


Konsystencja jest gęsta i aksamitna, bezproblemowo rozprowadzałam krem na twarzy oraz szyi.


Pozostawia na skórze lekki, ochronny film, ale nie jest to lepka/tłusta warstwa.
Jestem zachwycona nawilżeniem jakie daje mi ten krem. Błyskawicznie znika uczucie ściągnięcia, komfort zostaje przywrócony. Rano budzę się ze znacznie gładszą i bardziej promienną cerą.
Jest także zdecydowanie lepiej napięta. 
Bardzo cieszy mnie, że jednym ze składników aktywnych jest retinol. W tym przypadku jestem pewna, że jest on odpowiedzialny za wyrównanie kolorytu mojej cery, dzięki czemu nie wygląda na "szarą" i zmęczoną. Stosowałam go także pod oczy- tutaj również świetnie spełniał swoją rolę, wygładzał i uelastyczniał delikatną skórę pod oczami. Ze swojej strony polecam go w celu zapobiegania oznakom starzenia, jak również ich niwelowania. Ze względu na swoją konsystencję szczególnie sprawdzi się w chłodniejszych miesiącach, ale osoby z cerą suchą powinny być z niego zadowolone przez cały rok.
Minusem okazać się może cena, kosztuje ok.120 zł.


Dobranoc,
Mika

20 komentarzy:

  1. Skoro działa, to myślę że warto .

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie towarzyszy ta sama dewiza jeśli chodzi o dbanie o zdrowie i pielęgnację. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeeee a już chciałyśmy go szukać bo nie do końca znamy się na potrzebnych składnikach w tego typu kremach więc uległyśmy opinii specjalistów :P Tylko ta cena... niestety nie dla nas :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to produkt tani, ale bardzo wydajny i co najważniejsze- DZIAŁA!!

      Usuń
  4. Ciekawy ten krem - powinnam się już zacząć z takimi rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. cena wysoka ale dobrze że działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dość wysoka, ale działanie rekompensuje ją:)

      Usuń
  6. hmm..ciekawe czy usuwa faktycznie przebarwienia...bo właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawę kolorytu zauważyłam, a jeśli chodzi o przebarwienia.. polecam stosowanie kremu z retinolem wraz z jakimś produktem z kwasami, to na pewno da dobre efekty:)

      Usuń
  7. Jestem zwolenniczką tańszych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę zacząć powoli już myśleć o takiej kuracji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalam, ale z pewnoscia zapamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. produkt drogi, ale ma bardzo wiele zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do samej marki Sensilis to też warto polecic jeszcze jeden bardzo fajny krem, który bedzie nam zastępował podkład - Supreme color z kawiorem. Naprawde mega dobry, do tego również przeciwzmarszczkowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesli chodzi o naprawde dobre kremy działajace dokładnie tak jakbym chciala i spełniajace wszystkie moje oczekiwania to takim numerem jeden jest na pewno marka Sensilis. I polecałabym ją kazdej z was dziewczyny kiedy zalezy Wam na na prawde dobrym dzialaniu kremu.

    OdpowiedzUsuń
  13. No własnie, mam takie samo odczucie jak Ty, i dlatego kupiłam mamie na prezent krem Premiere - w Hebe teraz 40% taniej.

    OdpowiedzUsuń