niedziela, 10 maja 2015

Serum z kwasami Dermedic

Kochani,

Jak nieraz już wspominałam - bez serum obejść się nie mogę. Latka lecą i stawiam na coraz to intensywniej działające, ze sporą dawką aktywnych składników produkty.
Zapraszam na recenzję jednego z takich właśnie produktów.


Dermedic - REGENIST Serum korygujące zmarszczki
Składniki aktywne: Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Kwas ursolowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, Kwasy AHA + L-Arginina
Zawartość składników aktywnych: 22%
  • Stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry
  • Przyspiesza regenerację, wspomagając naprawę DNA
  • Wygładza skórę, koryguje zmarszczki
  • Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL)
  • Redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry
  • Hypoalergiczne

Opinia:

Serum zamknięto w poręcznym, wygodnym opakowaniu z pompką, która w ogóle się nie zacina.
Cena tego produktu zaczyna się już od ok.45zł za 30ml, co przy jego dużej wydajności jest plusem.


Jak na serum przystało posiada lekką, nieco żelową konsystencję, dzięki czemu wchłania się błyskawicznie, tuż po aplikacji możemy nakładać krem.


Ze względu na kwasy AHA w składzie serum stosowałam wyłącznie na noc pod krem.
Muszę przyznać, że jest to nie tylko przyjemny w stosowaniu, ale i skuteczny produkt.
Efekty, jakich dzięki niemu doświadczyłam to przede wszystkim wyrównanie kolorytu, poprawia elastyczności i gładkości skóry. Po kilku tygodniach stosowania skóra wydaje się być bardziej zwarta, wygląda zdrowiej.. widać, że coś się z nią fajnego podziało:)
Nie jest to serum typowo nawilżające i efekt nawilżający jest znikomy, dlatego też polecam stosowanie kremu na serum, chyba, że jesteście posiadaczami skóry tłustej- wówczas solo może się dobrze spisać.



Miłego dnia,
Mika

17 komentarzy:

  1. W moim przypadku musiałabym się podratować kremem jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt,lubię tę markę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta marka jest świetna ale serum od nich jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nei stosowałam tego kremu, prezentuje sie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nIE ZNAM,,, ale mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, nie znam taka nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki z kwasami AHA

    OdpowiedzUsuń
  8. musi to być fajne serum, ja ostatnio mam fioła na punkcie przeciwzmarszczkowych kremów, które też sama kręcę i oczywiście kupuję.

    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek
    http://zastosowanieziol.blogspot.com/-zastosowanie ziół w kosmetyce i medycynie

    OdpowiedzUsuń
  9. Do firmy mam sentyment dzięki serum nawadniającemu. To też ciekawe przyznać trzeba. Będę go miała na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się zaopatrzyć! Od jakiegoś czasu szukam dobrego, działającego serum:) Recenzja bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha muszę coś takiego zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  12. koloryt by mi się przydało wyrównać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na serum ale zwężające pory ewentualnie nawilżające z Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny lubię jak kosmetyki mają żelową konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są kosmetyki z kwasami :) ja zamierzam sobie kupić bo mam trochę przebarwień może uda się je zmniejszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dermedic zgarnia same pozytywne komentarze :) jak skończę obecne serum GoCrandberry to chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń