środa, 13 maja 2015

Specjaliści od włosów przetłuszczających się

Cześć,

Każdy, kto ma problem z przetłuszczającą się skórą głowy, a co za tym idzie często nieświeżymi, oklapniętymi włosami wiem jaka to udręka..
Nowoczesne kosmetyki są jednak w stanie znacznie nam sprawę ułatwić, o takich produktach postanowiłem Wam dziś napisać.


BIOVAX - SZAMPON REGENERUJĄCY WŁOSY PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ

Intensywnie regenerujący szampon Biovax opracowany został przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim przetłuszczającym się włosom jak najlepszej kondycji.
Szampony BIOVAX to unikatowe produkty stworzone na bazie wyjątkowo łagodnych substancji myjących, które nie podrażniają skóry głowy oraz nie wysuszają włosów. Dodatkowo wzbogacone zostały o nawilżające emolienty - substancje szczególnie polecane w pielęgnacji skóry i włosów, które łatwo tracą nawilżenie.
Unikalną cechą intensywnie regenerującego szamponu Biovax jest bogata w substancje odżywcze receptura oraz kremowa konsystencja.

BIOVAX - ODŻYWKA BB 60 SEKUND DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ

Formuła odżywek pielęgnacyjnych Biovax® BB Beauty Benefit, zapewnia jednocześnie aż 7 korzyści dla włosów:
- WYGŁADZENIE
- TERMOOCHRONA
- POŁYSK
- NAWILŻENIE
- UŁATWIENIE ROZCZESYWANIA
- OGRANICZENIE ELEKTRYZOWANIA SIĘ
- ŁATWIEJSZE UKŁADANIE

60 sekund to czas, który dzięki Odżywce BB Beauty Benefit, w zupełności wystarczy na codzienną pielęgnację włosów. 
Składniki zawarte w odżywce natychmiastowo poprawiają kondycję włosów, przynosząc im aż 7 korzyści jednocześnie.


Opinia:

Szampon zamknięto w poręcznej, wygodnej butelce. 200ml kosztuje ok.17zł, do kupienia m.in tutaj.
W nieco niższej cenie jest odżywka BB z tej samej linii (KLIK), znajduje się ona w miękkiej tubie.


Jeden, jak i drugi produkt pachną tak samo, jest to wg. mnie przyjemny, intensywny, jakby owocowy zapach. Pozostaje kilka godzin na włosach- dla osób wrażliwych na dość mocne zapachy może być to problemem, dla mnie jest to zaletą.
Szampon ma lekką, kremową konsystencję, dobrze się pieni, zaś odżywka ma postać lekkiego balsamu o śnieżnobiałej barwie.


Jeszcze się nie spotkałem z szamponem do włosów przetłuszczających się który by marnie je oczyszczał, spotkałem się jednak z takimi, które mimo, że oczyszczały to wysuszały skórę głowy, przez co efekt był odwrotny od zamierzonego- wzmożenie produkcji sebum.
Dzięki szamponowi Biovax moje włosy są świetnie oczyszczone z sebum i innych, nagromadzonych zanieczyszczeń, lekkie i świeże, nie ma mowy o przesuszeniu, czy podrażnieniu skóry głowy.
Odżywka dzięki swojej lekkości nie obciąża włosów, delikatnie je nawilża, wygładza i nabłyszcza (nie mylić z przetłuszczaniem). Odżywka przywraca równowagę skórze głowy i zdrowy wygląd włosom. Moje niesforne włosy lepiej się również układają, a ma to dla mnie duże znaczenie.
Istotne jest dla mnie to, że wystarczy trzymać ją na włosach jedyną minutę.
Wydaje mi się, że systematyczne stosowanie wpływa na regulację sebum, ale ja i tak myję włosy codziennie.


Pozdrawiam serdecznie,
Greg

17 komentarzy:

  1. Kurczę, koniecznie muszę kupić te dwa produkty! :) miałam już Biovax tylko z innych serii, tej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poczytać o tym szamponie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys mialam ochote na ten szampon ale czytalam nie najlepsze opinie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten szampon, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam lata temu coś z Biovaxu, nawet już nie wiem co, ale nie przypadło mi do gustu i w efekcie uprzedziłam się do firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon kompletnie się u mnie nie sprawdził, miałam po nim tłustsze włosy niż przed umyciem

    OdpowiedzUsuń
  7. to cos dla mnie :) mam niestety z przetłuszczaniem problem:( musze wypróbowac koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam szampon i maskę Biovax do włosów przetłuszczających się. Byłam bardzo zadowolona z efektów, a w zasadzie to cały czas jestem, ponieważ dzięki tym produktom teraz myję włosy 2-3 razy w tygodniu, a nie jak kiedyś codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zestawu raczej nie dla mnie :) Firmę znam lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko maski z biovaxu, chętnie wypróbuje szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czemu, ale ta firma do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy nie miałam problemów z przetłuszczaniem się włosów. mój skalp zawsze był bardzo suchy

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon i byłam zadowolona ;) Mam jeden w zapasie i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, że szampony Biovax są fajne, ale nie miałam jeszcze z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę poszukać, bo moje włosy mocno się przetłuszczają :)

    OdpowiedzUsuń