środa, 20 maja 2015

Męskim okiem- naturalny dezodorant Just!

Cześć,

Od prawie roku stosuję wyłącznie naturalne dezodoranty, bez soli aluminium.
Pomimo, że nie działają one tak intensywnie jak produkty z tym składnikiem to mając świadomość, że w żaden sposób mi nie zaszkodzą jestem w stanie się poświęcić :)

Just - Dezodorant w sprayu 


Dezodorant z szałwią w praktycznym opakowaniu zapewnia uczucie świeżości przez cały dzień i ma świeży, ziołowy zapach. Skutecznie hamuje pocenie się i eliminuje nieprzyjemny zapach.
Zastosowanie:Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości hamując wydzielanie potu, nie naruszając przy tym naturalnej warstwy bakteryjnej skóry.
Dzięki naturalnemu składowi jest przyjazny dla skóry.
Dzięki praktycznemu aplikatorowi nie zawiera szkodliwych gazów.
Sposób użycia:Nakładać po kąpieli na suchą skórę pod pachami, pozostawić do wchłonięcia.


Opinia:

Dezodorant Just zamknięto w poręczną, plastikową butelkę z atomizerem. 75ml kosztuje 79zł.




Nalezy go stosowac niewielkie ilości, aby nie spływał, gdyż jak w przypadku zdecydowanej większośći tego typu produktów ma postać płynną.
Mamy tu do czynienia z naturalnym, ziołowym zapachem (szałwia), dość intensywnym- mnie on odpowiada, ale jak w przypadku każdego zapachu- znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy. Pomimo alkoholu na początku składu jest on słabo wyczuwalny.
Kosmetyk ten sprawia, że skóra pod pachami pozostaje sucha przez kilka godzin, nie jestem w stanie napisać ile dokładnie, gdyż to zależy od wielu jak wiecie czynników.
Zdecydowanie daje uczucie świeżości i chroni przed przykrym zapachem. Po jakimś czasie skóra pod pachami staje się wilgotna, ale nadal nie czuć niemiłego zapachu potu, a to już wielki atut.
Ja odrzuciłem "standardowe", ogólnodostępne dezodoranty na rzecz tych naturalnych i bardzo je sobie cenię, gdyż wiem, że sole aluminium to nic dobrego :)
Każdy musi jednak zdecydować samemu co wg. niego jest szkodliwe, opinii jest wiele...



Miłego dnia!
Greg

13 komentarzy:

  1. ja mam złe doświadczenia z takimi preparatami

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam,,ale ciekawy produkt moim zdaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o takim produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nim, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o takim produkcie :) Szkoda że alkohol na pierwszym miejscu w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, bardzo chętnie byśmy go wypróbowały ale cena jest dość wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, ale cena tragiczna jak na dezo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym dezodorancie wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie naturalne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt :) nie spotkałam się z nim wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, looks great!
    maybe follow each other? what do you think?
    kiss!
    PS. i just publish new giveaway. You can win great dress. :)

    OdpowiedzUsuń